Συνομιλία με τον Γιάννη Δημητράκη!

Το Art Magazino φιλοξενεί τον αγαπημένο ηθοποιό Γιάννη Δημητράκη σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης!

Καλημέρα Γιάννη μου, σε καλωσορίζω με μεγάλη χαρά στο Art Magazino. Γνωριζόμαστε χρόνια και θεατρικά σε έχω παρακολουθήσει σε διαφορετικού ύφους παραστάσεις. Διαβάζοντας το πλούσιο βιογραφικό σου, είδα ότι σπούδασες υποκριτική, χορό και τραγούδι στη Δραματική Σχολή Ίασμος – Βασίλης Διαμαντόπουλος. Μίλησε μου λίγο για αυτή σου την εμπειρία;

Καλώς σε βρίσκω Γιώργο και σ ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη συνέντευξη αυτή. Γνωριζόμαστε χρόνια, σε διαβάζω και χαίρομαι πολύ που ήρθε η στιγμή να τα πούμε.

Ξεκίνησα το 2004 στον Ίασμο /Βασ. Διαμαντόπουλος με εισαγωγικές εξετάσεις και στο Υπουργείο Πολιτισμού, φοιτώντας 3 χρόνια και αποφοιτώντας με άριστα. Έλαβα κρατικό πτυχίο(σημαντικό για την εποχή). Είχα την τύχη να έχω σπουδαίους καθηγητές: Νεφέλη Ορφανού, Φιλαρετη Κομνηνού, Δάνη Κατρανίδη, Πέμη Ζουνη, Ιλιάδα Λαμπρίδου κ.α. Λόγω ικανότητας απ το πρώτο έτος με έστειλαν σε οντισιόν και ήμουν τυχερός γιατί από το δεύτερο έτος και έπειτα ξεκίνησα να παίζω κυρίως στο θέατρο, δουλεύοντας σε έργα καθηγητών μου. Οι ώρες ήταν ατέλειωτες κυρίως λόγω προβών αλλά έκανα αυτό που ονειρεύτηκα και δε σταματούσα πουθενά. Παράλληλα δούλευα σε πρωινή δουλειά για τα προς το ζην. Πηγαίναμε μαζικά να δούμε θέατρο, κάναμε «κοινόβια» σε σπίτια προβάροντας, συζητώντας, κάνοντας όνειρα και μιλώντας για έρωτες…Καταπιάστηκα με δύσκολα είδη και «φόρμες» μαθαίνοντας τη διαφορετικότητα και αγαπώντας την. Ήταν πολύ όμορφα χρόνια! Τα έχω σα φυλαχτό…

Προέρχεσαι από καλλιτεχνική οικογένεια και πόσο θετικοί ήταν οι γονείς σου και το οικείο περιβάλλον σου σε αυτό; Ποια η αντίδρασή σου στο πρώτο χειροκρότημα;

Προέρχομαι από οικογένεια που δεν είχε καμία σχέση με τα καλλιτεχνικά. Οι καταβολές μου από Κρήτη και Μ. Ασία βοήθησαν σ αυτή την τάση. Η μητέρα μου με καταπληκτική φωνή ήθελε από μικρή να γίνει τραγουδίστρια, γι’ αυτό και χάρηκε με την επιλογή μου. Ο πατέρας μου ήταν αρνητικός στο να ασχοληθώ μόνο με αυτό, γιατί δεν θα μπορούσα να επιβιώσω, αλλά δε με εμπόδισε. Όταν έπαιξα πρώτη φορά σε κοινό, η καρδιά μου φτερούγιζε και ένιωθα ένα γλυκό μούδιασμα. Το κλασσικό τρακ του ηθοποιού πριν την πρεμιέρα. Μετέπειτα αυτό έμαθα να το διαχειρίζομαι, όπως και το τρακ που δε φεύγει σχεδόν ποτέ…

Αρκετές δουλειές σου σχετίζονται με το Αρχαίο δράμα; Είναι το είδος του θεάτρου που αγαπάς περισσότερο;

Λόγω της σπουδής στην τραγωδία απ’ το πρώτο κιόλας έτος και λόγω σωματότυπου και φωνής το Αρχαίο Δράμα μπήκε απ τα πρώτα βήματα στο δρόμο μου. Σχεδόν μην έχοντας περιθώριο έκανα κλασσικές παραστάσεις τραγωδίας και Σαίξπηρ αποδεχόμενος κάθε πρόταση σε ανοιχτά και κλειστά θέατρα φθάνοντας μέσω του Φεστιβάλ Επιδαύρου ως τη Μικρή Επίδαυρο το 2008. Τρομερές εμπειρίες, κυρίως όμως συνεργασίες!

Θέατρο, κινηματογράφος, τηλεόραση. Τι σε εκφράζει περισσότερο και γιατί;

Ασχολούμενος με όλα τα είδη θα σου πω πως τα αγαπώ εξίσου πλέον. Παλιότερα είχα ιδιαίτερη αδυναμία στο θέατρο. Δε σταματά αυτό, απλώς με τα χρόνια εκτίμησα και τα υπόλοιπα συμμετέχοντας σε καταπληκτικές σειρές, ταινίες και ντοκιμαντέρ δίνοντας τους την αξία που τους πρέπει μέσα μου και κάνοντας συνεργασίες με υπέροχους καλλιτέχνες νέους και παλιούς.

Μια συνεργασία που θεωρείς ως τώρα ότι έχει στιγματίσει την καριέρα σου; Και έναν ρόλο που θες πολύ να υποδυθείς;

Σταθμός στην έως τώρα διαδρομή μου θεωρώ πως ήταν η γνωριμία και η συνεργασία με τον Δημήτρη Κουρούμπαλη και τη Φρόσω Κορρού. Φτάσαμε σχεδόν στη φιλία και έχουμε ακόμη επαφή. Υπήρξα στην απαρχή της ίδρυσης της ομάδας τους (So7) και δουλέψαμε 2 σαιζόν με πρωταγωνιστή τον Μάξιμο Μουμούρη. Κάναμε μίνι περιοδεία,παίξαμε ως και τις Φυλακές Ανηλίκων Αυλώνας και Βόλου. Ο Δημήτρης Κ. ήδη χρόνια στο χώρο με έστειλε σε casting και με πρότεινε σε σκηνοθέτες. Είμαι πολύ ευγνώμων για όλα.

Ειλικρινά δε υπάρχει ρόλος που διακαώς θέλω να υποδυθώ, ούτε καν απ τη σχολή. Αυτό που θα ήθελα να συμβεί είναι να κάνω όσους περισσότερους και διαφορετικούς γίνεται.

Έναν ηθοποιό και έναν σκηνοθέτη που επιθυμείς πολύ να συνεργαστείς μαζί του;

Αν και δεν είναι μόνον ένας, από ηθοποιούς θα σου έλεγα τον Γιώργο Χρυσοστόμου, στον οποίο υποκλίνομαι και από σκηνοθέτες τον Μ.Ρέππα – Θ.Παπαθανασίου. Τους λατρεύω από παιδί και τους θεωρώ πολυτάλαντους σε όλα τα επίπεδα

Τι κάνει ο Γιάννης τον ελεύθερο χρόνο του;

Κυρίως το κολύμπι, γιατί είμαι σχεδόν χειμερινός κολυμβητής, λίγη γυμναστική, το διάβασμα, οι ταινίες και οι βόλτες με φίλους.

Ποια τα μελλοντικά σου σχέδια, τι καινούριο ετοιμάζεις και μπορείς να μας το ανακοινώσεις;

Μόλις ολοκληρώσαμε το έργο: «Σαν άνθρωπος σαν ελέφαντας» του Γιώργου Πολυχρονίδη στο Studio Κυψέλης με την προοπτική να συνεχιστεί τη χειμερινή σαιζόν. Έχω κάνει ήδη δύο συμμετοχές στις σειρές: «Αγ. Παίσιος» στο Mega στο ρόλο ενος προσκυνητή και «IQ160″στο ρόλο ενός ντετέκτιβ πλάι στον Νίκο Κουρή, οι οποίες θα παιχτούν από Σεπτέμβρη. Αυτές τις μέρες κάνω γυρίσματα για καθημερινό σήριαλ με αυτοτελή επεισόδια σε πρωταγωνιστικό ρόλο  και δίνω πάντοτε τη φωνή μου σε spot/trailer/διαφημίσεις και ντοκιμαντέρ.

Επιμέλεια: Γιώργος Λιναρίτης 

© Art Magazino / 2024

Σχολιάστε